Analityka internetowa

Z Google Analytics dowiemy się m.in. skąd wchodzą użytkownicy i ile kupują. Wyniki sprzedaży zestawiamy z kosztami. W efekcie rekomendujemy takie działania, które realizują cele firmy. W analizę rentowności źródeł ruchu zaliczamy konwersje wspomagane i ścieżki zakupowe. Bierzemy pod uwagę analizę kohortową - do oceny retencji klientów. Na podstawie zachowań użytkowników, formułujemy strategiczne zalecenia.

Stosowane przez nas inne niż Google Analytics narzędzia, służą do odnalezienia najbardziej efektywnych sposobów marketingu. Poprzez testy A/B, Mapy Ciepła (kliknięcia i przewijanie strony), dowiadujemy się jak zwiększyć konwersję transakcji, czy obniżyć współczynnik odrzuceń.

Wyróżniają nas:

Porozmawiaj z nami

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest ForShop.pl, ul. Domaniewska 37/2.43, 02-672 Warszawa

TOP