Dzięki zaawansowanym i nowoczesnym narzędziom jesteśmy w stanie pozyskać klientów na różnych etapach decyzji zakupowych (np. poprzez lead nurturing). Możemy zdobyć od nich dane, których nie podali (np. za pomocą Big Data) i śledzić ich reklamą dopasowaną do ich intencji zakupowych (np. dzięki Google AdWords).
Jednorazowych klientów przekształcamy w stałych, np. poprzez automatyzację marketingu (w tym usługa e-mail marketing). Utrzymujemy lojalność, dzięki której zwrot z inwestycji systematycznie powiększa się.
Istotna jest optymalizacja sklepu / strony internetowej, aby prowadziła do celu (np. zamówienia lub pozostawienia danych kontaktowych). Ścieżka zakupowa powinna być możliwie krótka, a informacje o ofercie łatwo dostępne oraz zrozumiałe.
Optymalizujemy także kampanie reklamowe, a więc obniżamy ich koszty i zwiększamy skuteczność. Połączenie powyższych elementów, zastosowanie strategii wielokanałowego marketingu i zachowanie spójnego wizerunku marki to model, wg. którego w ForShop osiągamy najlepsze efekty.