ForShop dla

hurtowniagsm.com

Co zastaliśmy?

Kampanie Google AdWords i pozycjonowanie w Google prowadzone były nieskutecznie przez inną agencję marketingu internetowego. Pozostałe działania e-marketingowe nie były dla klienta prowadzone.

Jaki był cel współpracy?

Pozyskanie nowych zamówień B2B to główny cel współpracy z klientem.

Co zrobiliśmy?

Przejęliśmy współpracę po innej agencji. Znamy branżę akcesoriów do smartfonów i tabletów dzięki współpracy z innym naszym klientem. Bazując na naszym doświadczeniu, wprowadziliśmy zupełnie nowe kampanie Google AdWords, newsletter e-mail, systematycznie aktualizowane banery na stronę główną sklepu internetowego z nowościami produktowymi. Prowadziliśmy dla klienta profil marki na Facebook’u, aby udowodnić skuteczność sprzedażową. Wdrożyliśmy także system automatyzacji marketingu SALESmanago, dzięki któremu handlowcy klienta otrzymywali automatyczną wiadomość o porzuconym koszyku zakupowym klienta.

Jakie efekty osiągnęliśmy?

  1. Zwiększyliśmy sprzedaż dzięki uruchomieniu systemu automatyzacji marketingu SALESmanago.
    Umożliwiliśmy odzyskanie porzuconego koszyka poprzez automatyczne e-maile do klienta końcowego i automatyczne alerty do Działu Sprzedaży.
    Pozyskaliśmy adresy e-mail użytkowników dotychczas anonimowych, jednocześnie poddając kontakt regułom automatyzacji (np. aktywizacja klientów, którzy nie kupili w ostatnich 90 dniach).
  1. Pozyskaliśmy zamówienia od nowych klientów biznesowych, dzięki Google AdWords. Wyniki wyszukiwania pojawiające się na frazy będące nazwami konkurencji, zawierające w treści nazwę marki, okazały się bardzo skuteczne.
  2. Zdobyliśmy zamówienia od klientów detalicznych i biznesowych, dzięki prowadzonemu fanpage’owi marki na Facebook’u.
  3. Zwiększyliśmy przychody dzięki kampaniom e-mail marketingowym wysyłanym do subskrybentów B2B.

Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem przepisu na sukces w tej branży, skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest ForShop.pl, ul. Domaniewska 37/2.43, 02-672 Warszawa

TOP