ForShop dla

houseandmore.pl

Co zastaliśmy?

Klient potrzebował firmy, która doradzi w zakresie możliwości rozwoju marki w Internecie, a także przejmie obsługę większości narzędzi e-marketingowych, w celu uzyskania wyższej wydajności i obniżenia kosztów zatrudnienia w firmie klienta.

Jaki był cel współpracy?

Celem było wykazanie klientowi, że powierzenie obsługi e-commerce’u kilku specjalistom zamiast korporacji, skutkuje realnym zwiększeniem efektywności i zysków.

Co zrobiliśmy?

Na podstawie danych z okresu trzech ostatnich lat, pochodzących z Google Analytics, wyciągnęliśmy wnioski, które doprowadziły do stworzenia strategii e-marketingowej na cały rok. W strategii oddzielono efektywne źródła ruchu od nieefektywnych, eliminując te, które osiągały wskaźniki poniżej założonego poziomu. Uwzględniliśmy konwersje wspomagane i bezpośrednie oraz retencję klienta. Wdrożyliśmy dotychczas niestosowane przez klienta sposoby reklamy w celu poszukiwania optymalnych rozwiązań.

Jakie efekty osiągnęliśmy?

  1. Po 3 miesiącach współpracy porównaliśmy efekty prowadzenia kampanii Google AdWords przez ForShop, w stosunku do dużego domu mediowego w Polsce, po którym przejęliśmy ten obszar. Okazało się, że osiągnęliśmy średni ROAS (stosunek przychodów z reklamy do wydatków na nią) wyższy o 58% - co oznaczało, że klient, przy tej samej inwestycji osiągnął dzięki nam przychody o kilkanaście tysięcy złotych większe.
  2. Zwiększyliśmy rentowność e-marketingu, dzięki stworzeniu i realizacji nowej strategii e-commerce.
    Dobór efektywnych i eliminacja słabo konwertujących źródeł ruchu doprowadziło do osiągnięcia planowanych efektów biznesowych.
  3. Obniżyliśmy koszty obsługi e-marketingowej, dzięki jej kompleksowej przejęciu od kilku podmiotów. Świadczymy dla klienta usługi Google AdWords, pozycjonowanie w Google, e-mail i SMS marketing, współpracę z portalami branżowymi, automatyzację marketingu, analitykę internetową. Prace graficzno-koderskie na potrzeby narzędzi e-marketingowych również wykonuje ForShop.

Jeśli poszukujesz osoby, która weźmie odpowiedzialność za marketing internetowy w Twojej firmie, skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest ForShop.pl, ul. Domaniewska 37/2.43, 02-672 Warszawa

TOP