ForShop dla

sklep.motiveandmore.pl

Co zastaliśmy?

Sklep internetowy wymagał dokończenia w zakresie copywritingu i konfiguracji pod klienta końcowego. W firmie klienta brakowało osoby, która doradzi jak skutecznie reklamować się w Internecie i weźmie odpowiedzialność za realizację projektów e-marketingowych.

Jaki był cel współpracy?

Celem współpracy było uruchomienie sprzedaży on-line w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko błędów. Jednocześnie klient określił cel sprzedażowy w postaci liczby i wartości zamówień w pierwszych miesiącach działalności sklepu internetowego. Naszym zadaniem było zweryfikowanie założeń klienta i osiągnięcie wspólnie ustalonych celów sprzedażowych.

Co zrobiliśmy?

Aby zmaksymalizować zainteresowanie obecnych klientów marki zakupami on-line, przygotowano specjalną  kampanię reklamową. Za pomocą e-maili i SMS’ów wysłanych do subskrybentów oraz sponsorowanych postów na Facebook’u - w dniu otwarcia e-sklep zanotował ponad 2-krotnie większy ruch niż dzisiejsza średnia dzienna. Zaimplementowaliśmy programy do analityki zachowań użytkowników w celu zidentyfikowania potencjalnych problemów UX’owych.

Jakie efekty osiągnęliśmy?

  1. W pierwszym miesiącu współpracy osiągnęliśmy target sprzedażowy, wyznaczony na postawie naszych prognoz.
  2. Wdrożyliśmy reklamę Google AdWords (w tym na YouTube), która już w pierwszym miesiącu działalności e-sklepu jest rentowna.
  3. Optymalizacja kampanii Facebook Ads polegająca na testowaniu dwóch, a następnie wyłączeniu jednej – mniej rentownej kampanii - po pierwszym miesiącu obniżyła koszt pozyskania nowego użytkownika z Facebook’a do e-sklepu o 47%.
  4. Analiza zainstalowanych przez nas Map Cieplnych, Map Kliknięć i Map Scrollowania, wykazała błędy w projekcie e-sklepu w zakresie użyteczności, co może skutkować obniżeniem wskaźnika konwersji transakcji

E-biznes to ryzyko, które można zminimalizować korzystając z doświadczonych specjalistów. Skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest ForShop.pl, ul. Domaniewska 37/2.43, 02-672 Warszawa

TOP